پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

ما اومدیم +پارسا پسر در آستانه 8 ماهگی

1392/4/27 16:32
نویسنده : الهام
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

ماه رمضانتون مبارک

بعد یه تاخبر یه ماهه شاید هم بیشتر اومدیم

دو هفته ای هست با اقا گل پسر پارسای جان اومدیم تهران

مشهد جای همگی خالی خوش گذشت دلمون پیش مامان بزرگا وبابا بزرگا ودایی و.عمو وخاله  وعمه هاست

دلمون رو اوتجا گذاشتیم واومدیم بابا حمید خیلی تنها شده بود ومدام زنگ میزد که کی میاین سفرمون 20 روزی طول کشید

روز نیمه شعبان هم حرم رفتیم به همراه مامابزرگ(مامانی من) ودایی علی وخاله ودختر خاله وشوهر خاله من

حالا نوبت هم که باشه نوبت شیرین ادایی های پارساست

عاشق بغل بابا بزرگ (پدر بابا حمید) وعمو وبابایزرگ0بابایی من  بود وقتی هم میخواست بغل کنن به سمتو ن نگاه میکرد وخور خوررمیکرد   خورررر خورررر

خونه بابا بزرگ پدری یه شهر دیگه بود وما یه هفته اونجا بودیم اونا هم که بعد یه ماه تو رو دیده بودن ذوق کرده بودن ومدام به تاو حمید آقا میگفتن (تو تمثال بابا حمیدی منم اعتراف میکنم خیلی شبیهش هستی قربون تو و بابیی حمید)

چهار دست وپا هم از همون نیمه خرداد یاد گرفتی البته از کشیدن روی زمین وسینه خیز رفتن

سر سری کردن ونه نه گفتن--- توپ رو شوت کردن و ... از کارای جدیدی تو شیرسن وزرنگ منه که تو مشهد یاد گرفتی

و اینجا در تهران

حالا دیگه تو راهروی خونه خودمون میچرخی ودنده عقب دور میزنی

کلماتی که بعد برگشتمون به تهران یاد گرفتی تو پ --- دست دست ---یه صدایی هم با دهن خوشبو ت در میاری که شبیه بوس کردنه

 

 

 

 

الان لا لا کردی

چند شبه تا 3 شب بیداری و روز رو تا 1 ظهر میخوابی منم روزه نمیگیرم روز اول امتحانی گرفتم که از سر وکولم بالا میرفتی منم منصرف شدم

خونه رو باید همن کنم دیگه راحت این ور واون ور میری الهی خدا حفظت کنه تپل مپل منو

توی گوشم هدفون گذاشتم واهنگ محمد علیزاده بی تو میمیرمو میشنوم صدای جالی داره به خصوص اهنگای ماه رمضونش   ... همش تو. و بابیی تو ذهنم تداعی میشیم خدایا عاقبت ما خانواده ما رو به خیر کن

تا یادم نرفته دندون آقا پسر برنجش دیدیه میشه(اصطللاح دیگران) ولی خبری از دندون تیز نیست

 

خوشحالم که برای تعطیلات عید فطر میریم مشهد هوراااااا هزاران بار شکرت خدا خدا خدا

دایی سعید عهم اواخر تابستان میره خونه مشترک ومامانبزرگ مادری ات میرین خونه جدیدی که بهد سالها اجاره نشینی نیخرن خدایا باز م شکرت هوامونو داشته باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ندا
26 مرداد 92 18:40
خوشحال میشم لینکتون کنم پاسخ] سلام لینک کنید مامان نی نی اختیار دارید آدرس وبلاگ شما ؟