پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

34 هفته و1 روز یعنی 8 ماهگی پارسا جون منتظرتم مامانی

1391/7/19 15:42
نویسنده : الهام
303 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوب وگل من

هدیه خدای مهربون

اسم تو رو بابایی پارسا گذاشته چنان هم با احساس صدات میکنه پارسا که من نظرم عوض شده آخه من حسین میخواستم باشه

عادت داری خودت رو تا نزدیک قفسه سینه مامان بالای بالا میاری و بازم عادت داری قلمبه بشی یه ور دل من

فدای تو ،عروسک نازت رو توی خونه از این ور به اون میبرم کنارم میخوابونم

اون برای من نقش تو رو بازی میکنه موهای مشکی نازش دستای کوچولو ولطیفش همه و همه منو میبره به اون روزای با تو ،که انشاالله به سلامتی بیای

 راستیییییییییییییییییی میدونی که سال پیش  مثل امروز چه خبری بود؟ امروز یه روز مهم بود بابا حمید از تز ارشدش دفاع کرد با افتخار زیاد و منم توی جلسه دفاع حضور داشتم ،اینقدر از بابایی تعریف کردن  ....نمره 20 هم گرفت بابایی ..یادش بخیر

گمونم سوالاتت شروع شده سر فرصت وقتی اومدی میگم دفاع یعنی چی؟! تز یعنی چی؟! نمره 20 خوبه یا نه؟!!

فداییتم هرچی بلایه بخوره به جون من 

برای من وبابایی، توی عالم پاکت دعا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابابزرگ ارسطو
18 مهر 91 19:50
خدا بچه سالم و باز سالمي را به شما بدهد.
در آغوش گرفتن بچه براي مادر و پدر وپدر بزرگ خيلي نعمت است و زيبا ولي موتور سوار شدن نيني دوماهه هم زيباست

-------- سلام عکس نوه گلتون رو دیدم ماشاالله چه ناز و چه زست گرفته!! شیرینه خیلی شیرین

مامان مهساولوبیاجون
18 مهر 91 20:08
سلام الهام جون به ما هم سربزن منم روزای اخر بارداریمه انشاله 24 مهر پسرم بدنیا میاد برای شما وخودم وهمه ی مامانای چشم انتظار دعا می کنم تا خدای مهربون فرشته هایی سالم وصالح عطا کنه

-----
سلام مهسا جان ونی نی کوچولو
انشاالله که خوب وخوش باشین آدرس وبت رو ندارم ؟
نرگس
19 مهر 91 14:38
عزیزم پارسا نام زیبایی است امید وارم همچون نامش پاک و زاهد باشد


وسایلشم مبارک باشه عزیزم
امیدوارم هم خودت هم نی نی به سلامت این دوران رو طی کنید

مراقبش باش

----------
سلام
مممنون
همچنینی برای شما ونی نی ناز