پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

هدیه مامان جونم وخواهر جونم برا چشم روشنی (مادر بزرگ و خاله جون)

1391/1/22 12:39
نویسنده : الهام
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

 

هدیه خواهرم که خیلی عزیزه

 

 

وخریدای خودم اردکه جغجغه است که قبلنا خریدم ولی ستاره هارو از مشهد خریدم سوغاتی

الهی که ستاره بارن باشه آسمون زندگیمون

مبارکت باشه گلم شیرینم چی بگم بهت که اینقدر خاطرت عزیزه برام

 

 

 

خیلی شادم از اینکه اومدی و من که قبل بارداریم برات یه چیزایی خریده بودم با خودم عهد بسته بودم دیگه نخرم تا خودت بیاد توهم کوچولوی خوبی بودی واومدی درست روزای آخر زمستون یه روز برفی که من فهمیدم تو داری در وجودم رشد میکنی

از خدا خواسته ام و میخوام تو را سالم و صالح برای م ن و بابا حمید قرار بده و در آغوشمان امن باشی

دختر یا پسر بودنت اهمیت چندانی نداره خدا هر چی بده به ما چه دختر یا پسر به دیده منت قبول میکنیم ودوستش داریم چون پاره تنمونه

منتظر دستان کوچکت هستم که با اینا بازی کنه

البته اون تفنگ نه نه!! اون دکوری مامان جون خوش سلیقمه

تازه برام چیزایی قشنگی هم توی مناسبتای مختلف خریده

دست خاله جون و مامان بزرگ درد نکنه الهی که همیشه سلامت و موفق باشن خدا یار و یاورشون باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آینده ( آرزو)
22 فروردین 91 12:11
سلام عزیزم همش قشنگن ...به سلامتی و شادی انشاا... که نی نی خوشگلت صحیح و سالم میاد بغلت ....(...برو خصوصی ...)
مهناز
16 اردیبهشت 91 14:10
عزیزم مبارک باشه دوران بارداری خیلی خوبی برات ارزو می کنم به وبلاگ منم سر بزنhttp://lopghermezimaman.persianblog.ir/