پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

کوچولوی من به خاطر بسپار

1391/1/28 2:39
نویسنده : الهام
397 بازدید
اشتراک گذاری

فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

امروز با بهانه برای خودم اشک ریختم عزیزمن این گریه بد نیست این گریه ها غنیمته!

باید یاد بگیرم

با هر خوشی شاد شاد نشم و خودم رو نبازم و با هر نا خوشی پایم نلغزد

این حس و حال خیلی عالیه نشونه غم نیست نشانه ...

چه راحت ما آدما دل هم رو میشکنیم و گاه چقدر سخته ارتباط بگیریم با هم

نینی جون یاد بگیر از من نه!!! از بهترین بنده ها از اونایی که کارشون درسته

دل کسی رو نشکن حتی بادلیل ( که هیچ دلیلی قابل قبول نیست)  و توی دل هرکس دنیایی هست که تو ازش شاید خبر نداری

جز راست نگو و هر حرف راستی رو هم نزن

سعی کن بیشتر شنوا باشی تا گوینده ( زیاده روی نکن هر نکته زمانی و مکانی دارد)

پاتو که به دنیا بزاری اینقدر از دست آدما دلخور میشی که حد نداره ولی سعی کن باعث رنجش کسی نشی

ناز نازی من خیلی تند رفتم خیلی خشن حرف زدم دنیا همینجوره خشن و زمخت

ولی نرم وزیباست وقتی برای یه عالم مهمترو باقی وثابت این دنیا رو سپری کنی

تو که الان نمیدونم الان چه دنیا وعالمی داری؟

فقطمیدونم پاک ترین موجود و بی گناه ترینی

از خدا میخوام بهم یاد بده ، تورو طوری بپرورانم که آلوده نشی  و به پاکی که آمده ای دنیا رو ترک کنی به قصد آخرت

من عارف نیستم من عالم نیستم من سرگردان و حیرانم من رنجورم چون همیشه

میدونی که من و تو هم از جنس آدمی هستیم فرشته نیستیم پس من و تو هم خطا میکنیم ولی باید یاد بگیریم ...

ما جایز الخطا و ممکن الخطا و.. نیستیم ما مختاریم که خوب باشیم یا بد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسناسادات
28 فروردین 91 9:10
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com