پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

تولد مامان الهام

1390/10/6 11:24
نویسنده : الهام
424 بازدید
اشتراک گذاری

                           عزیزم امروز تولده، تولد مامان الهام

 من ٦ دی  به دنیا اومدم، مامان من که مامان بزرگ تو یه قربونش برم، میگه روز تولد حضرت زینب (س) به دنیا اومدم همینجا هم باید ازش تشکر کنم چون خیلی برام زحمت کشید حالاهم که ازش دورم قدرشو بیشتر میدونم، الهی که سلامت باشه و خدا عمر با برکت و با عزت به او و بابا جونم عطا کنه

 و اونروز همه خوشحال بودن

یه بارتوی کوچیکی برام تولد گرفتن ولی بدم نمیاد هرسال جشن مفصل بگیرن ، من کادو رو خیلی خیلی دوست دارم به خصوص عروسک 

سال پیش بابا جونت برام دو تا عروسک خرید و من هم از ته دل دوست داشتم کادو مو چون خودمم انتخابشون کرده بودم

 

امروز تولد حضرت عیسی (ع) پیامبر دین مسیح هم هست  واغاز سال میلادی مبارک باشه به تمام مسیحیان

 

 

 کوچولوی من برای یه تولد بزرگ باید آماده بشیم

اول از همه باید مهمونا رو به سبک قدیم قدیما دعوت کنیم تا همه بیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا وقتی هم که مهمونا بیان باید

همه چیزو آماده کنیم ...... وایییی چی بشه یه مهمونی بزرگ برا یه نی !!!!!!!!

 

 

 

دوستا و آشنا ها از راه دور و نزدیک خودشونو هرطور شده با هروسیله ای میرسونن

 

 

 

 

 

 

 

همه یکی یکی میان و جمعمون جمع میشه مامانای کلوپ نی نی سایت هم اومدن با نی نی هاشون

 

 

 

 

من هم تعجب کردم آخه تا حالا این همه آدمو یه جا ندیده بودم نمیدونستم چه خبره!!!!!!

 

 

همه چیز واسه یه جشن و شادمانی حاضره تولدم مبارک حالا من 25 ساله شده ام  و خودم میخوام یه نی نی ناز داشته باشم   خیلی ها بهم میگن  : بهت میاد مامان باشی

 

همه میگن شمعا رو فوت کن  منم وقتی فوتشون میکنم برای همه دعا میکنم تا خدا همیشه یاریشون کنه همه اونا هم که نی نی میخوان خدا خوب و سلامت وصالح بهشون بده

راستی اون نی نی که توی کالسکه اومده مهمونی تولد،  بابایی تویه ببین چه شیطونه خوب بگو بیا پایین تنبل !!!!

بابایی از همون کوچیکی مامان الهام رو دوست داشته ولی مامان الهام که نمیدونسته !!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کنجد
5 دی 90 17:59
سلام عزیزممممممممم خیلی وبت قشنگه مبارکت باشه خانومی بوسسس تولدتم مبارک
نانا
10 دی 90 22:01
سلام الهام جون ..چه وبلاگ شادی داری ..تولدتم مبارک انشالله نی نی هم میاد 3 تای کنار هم خوش وقت میشین بوس بوس