پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

خداجونم مراقب پسرم پارسا باش

1391/8/1 16:47
نویسنده : الهام
245 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من خالق من دوباره حس دعا بهم دست داده

برای تمام بنده هات اگر قابل باشم دست به دعا برمیدارم برای سلامتی وخوشی همه دعا میکنم

هرکسی حاجتی داره امیدوارم به لطف تو به آرزو ومراد دلش برسه مهمتر از همه برای همه بنده هات وجود تورا میخوام همدم بودن با یاد تو از بهترین نعمت هاست چرا که توی این دنیای پر از پرتگاه و دام وگناه و پریشانی و ... یاد تو وذکر تو آرامش بخش وراهنماست

خدای من مراقب  میوه دلم که  به آمدنش کمتر از یک ماه مانده -باش هر آنچه به بهترین بندگانت ارزانی میداری به او هم عطا کن دستش را بگیر و همراهش باش

دوستت دارم خدای من ازت شرمسارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزوی من
27 مهر 91 20:27
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن