پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

پارسای ناز مامان

1391/8/1 22:56
نویسنده : الهام
215 بازدید
اشتراک گذاری

از احوالات پسر نازم بگم که شبها بیداره وحسابی لگد بارون میکنه ومنم که خوابم میاد نمیتونم باهاش حرف بزنم ونازش رو بکشم دوست دارم بدونم این اعضای قلمبه کجای بدن پسرمه پاهای نازشه یا پشتش چون هرکدوم از یه طرف شیکمم میزنه

چند شب بود کابوس میدیدم وتو خواب دعوا میکردم که پسری هم وارد دعوا شده بود باب لگداش وقتی بیدار شدم دیدم اینقدر محکم وجون دار میزنه که انگار دعوای واقعیه حدس میزنم از احساسات من اون هم احساساتی شده بود

امروز هم که بعد چند روز توی خونه بودن به خاطر سر شلوغ بابایی رفتیم فروشگاه برا خرید خرت وپرت خونه کلی خوشحال بود

تازه برا پسری پوشک گرفتیم ههه مامانی خریده بود ولی سایز 3- 6 کیلو

من بی تجربه هم باز 3-6 گرفتم مارک دیگه !!! تا یاد بگیرم فوت وفن نی نی داری رو خیلی زمان میبره....

خدا کنه پسری سالم وسلامت بیاد پیشمون تا همه اون آرزوهایی که براش دارم ودوست دارم ببینم ازش رو تجربه کنم

توجهم همیشه به دور وبرمه وپسرای کوچولو رو رصد میکم که چه شیرین کاری میکنن مثل مروز توی نمازخونه فروشگاه که یه پسر 4 یا 5 ساله داشت با سرعت نماز میخوند با 4 تا مهر روی هم وزمزمه میکرد ذکرهای نماز رو ...

خدایا میشه پسری رو در این حالات ببینم شیرین کاری هاشو خداجووون[با حالت لوس کردن] میشه شیرین کاری پسرمو ببینم

میشه منو وپسری و بابا حمید رو از نعمتهایی زیادی بهره مند کنی

یاد گرفتم همیشه  پیش از حرفی که میزنم وهمه اش دست خودم نیست وبستکی به خواست خدا هم داره انشاالله بگم چون واقعا اراده خداست که در همه چیز اثر داره اینکه پسرم آبان دنیا بیاد یا اذر

اینکه اسمش پارسا باشه یا نه و هزار چیز دیگه رو خدای مااراده میکنه

 

خدا جون محتاج تو هستم من وپارسا وبابا رو یاری کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)