پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

قلب ناز تو وقلب من

1391/8/7 7:23
نویسنده : الهام
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرناز 36 هفته و 5 روزه مامان

چه میکنی؟ داری به صدای قلب من گوش میکنی ؟ شنیدم که صدای قلب من برات شیرینه وتو روزها وشبا تو از شنیدنش لذت میبری فدای همه وجود تو ، من هم وقتی برای اولین بار صدای قلب نازت رو که شبیه نبض بود شنیدن ذوق زده شدم درست روز تولد بابا حمید بود وبابا حمید در راه ومسافربود داشت می اومد پیش ما

دلبر ودلدار مامان ، تو با ضربان قلب من ومن با ضربان قلب تو انس گرفته ام صدای قلب من تقدیم به تو (حتما وقتی شبا کابوس میبینم از روی ضربان قلبم به احساساتم پی میبری !!! بابا حمید میگه تو خیلی زرنگی!)

برای من قشنگترین اهنگ صدای قلب تو

برای من تو مهمترینی

برای من ، تو همدمی

برای من تو هدیه ای از خدا هستی درست درروزهای پایانی سال90

برای  2 عمه و 1خاله و1عمو ( که اولین بار این حس رو تجربه میکنن) وبرای3 دایی ات اونقدر مهم هستی که مدام توی تلفن میپرسن پسری کی دنیا میاد؟

انشاالله به زودی دنیا میاد فقط 23 روز دیگه مونده


شادی من اینه که هر هفته وقت کنترلهای دوران بارداریم برسه وبا دستگاه صدای قلب کوچکت رو بشنوم تازه یه بار هم صداشو ضبط کردم اونبار به شدت دویدن دسته اسبها شبیه بود محکم ومنظم

خدا جون این قلب تپنده پارسا جون رو همیشه تپنده و در خدمت خودت قرار بده 

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زری
13 آبان 91 22:09
سلام الهام جونم خوبی خوشی نی نی خوبه
انشالله به سلامتی
طبیعی یا سزارین

-------------سلام عزيزم انشالله طبيعي
مامان نرگس
15 آبان 91 11:49