پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

پارسا پسر عشق پدر و مادر

1391/10/26 1:09
نویسنده : الهام
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

اومدم يه سلام فوري كنم وبرم سراغ پسر گلم كه البته الان در خواب اول شبي  است

شكر خدا كه حالش خوبه وتنها دل مشغولي من وزن گرفتن خوب عزيزمه

فردا ميريم دكتر نوزادان و چند روزه ديگه هم براي واكسن دو ماهگي

تقريبا 20 روز هست كه خونه خودمون اومديم وپارساي من، مو قشنگ من ، خوش اخلاق من

مامانيشو زياد اذيت نكرده

من هميشه براش دعا ميكنم به اعتقاد بابايي حميد دعاي مادر در حق فرزند مستجاب ميشه

خدايا مراقب پسرم باش

 

 

راستي جمله بالا  پارسا پسر عشق پدر جمله معروف همسري هست وقتي ني ني رو بغل ميكنه ودل درد پسري رو با دمر كردن درمان ميكنه!! پارسا خيلي باباشو دوست داره وبيشتر موقع ها كه گريه ميكنه بغل باباييش آروم ميشه

 

 

خدايا خانواده سه نفريمون رو كه با بودن پارساي ناز،زيبا شده نظري بيافكن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زری
25 دی 91 21:15
سلام خوبی دلم برات کلی تنگیده یه عکس از این پسمل ناز بذار ماهم ببینیمش