پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

6 ماه و13 روزگی +سنگر پارسا

1392/3/12 18:36
نویسنده : الهام
515 بازدید
اشتراک گذاری

اما ن از دست جیغ جیغ های ریز وگوش خراشت

امان از دست حمله کردن به وسایل وبردنشون به دهنت وبا ولع خوردنشون

امان از دست  تو گل پسر که چند روزه اذیتم کردی مامان

امروز بهت غذا ندادم ببینم شاید حسای=سیت داری به غذا که گوارشت خراب شده ...

ولی تو پسر مهربون وبا ادب وباهوشی هستی

شبا دیگه زود نمیخوابی صد بار هم از خواب بیدار میشی

روزا هم نمیزاری لالا کنم

امروز هم خدا بهمون رحم کرد وتو نجات پیدا کردی صبح ناغافل در حالی که من هنوز کامل اجیر نشده بودم رفته بودی طرف میز تلویزیون ،جاشمعی چوبی   و انداخته بودی وحبابش هم  که شکسته بود داشتی بازی میکردی  ای چه دلم هوری پایین ریخت وبا فریاد یا ابوالفضل اومدم پیشت وشیشه رو از دستات

 

گرفتم

خداروشکر که زخمی هم نشدی اگه میبردی سمت دهنت یا تو مشتت محکم میگرفتی  دیگه من ....اصلا خودمو نمیبخشیدم

در پی این کار خطر ناک تو  پذیرایی تبدیل به سنگر شده و تو درون سنگر امن هستی  خونه ما هم دیگه مرتب نیست!!!) از خیلی وقته با غلتیدن وکنجکاوی ات سایل را باید در هفت سوراخ قایم کرد

آینده ساز کشور پارسا جوننابغه تر از ابوعلی سینا ---  اینشتن  ----زکریای رازی، مراقب خودت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)