پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

مهدی بیا مهدی بیا

1391/2/1 15:46
نویسنده : الهام
454 بازدید
اشتراک گذاری


مهدی بیا مهدی بیا مهدی بیا

گل با صفاست اما بی تو صفا ندارد

گر بر رخت نخندد در باغ جا ندارد


پیش تو ماه وباید رخ بر زمین بساید

بی پرده گر بر آید شرم وحیا ندارد

مهدی بیا مهدی بیا مهدی بیا


ای وصل تو شکیبم ای چشم تو طبیبم

باز آ که درد هجران بی تو دوا ندارد

فریاد بی صدایم در سینه حبس گشته

از بس که ناله کردم آهم صدا ندارد

مهدی بیا مهدی بیا مهدی بیا

گفتم که در کنارت جان راکنم نثارت

تیغ از تو گردن از من چون وچرا ندارد

هرکس تو را ندارد جز بی کسی چه دارد

جز بی کسی چه دارد هرکس تو را ندارد

مهدی بیا مهدی بیا مهدی بیا

 

 

mahdibia.mp3 (4.29 مگابایت, 1272 نمایش)
----------------------------------------------------

پی نوشت : بی بهانه دلم براتون تنگ شده آقا جون!

اگر چه شیعه  خوبی نیستم ولی با شنیدن آهنگ مهدی بیا مهدی بیا احساس غربت کردم آمدن تو نوید برآورده شدن همه خواسته هاست. آمدن تو به تصویر کشیدن و به عرصه ظهور آمدن خوشبختی ست

آقای من ما را دریاب در تمامی لحظه ها

یا اباصالح المهدی ادرکنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)