پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

میلاد بهترین مادر و همسر دنیا + اتمام 3 ماهگی و ورود به 4 ماهگی نی نی ناز مون

1391/2/24 21:57
نویسنده : الهام
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

عید شما مبارک این روزای شادی وسرور 

فرزند ناز من که توی راهی وداری روز به روز بزرگتر میشی امروز حس کردم که یک مادرم وحس کردم چه مادر بودن زیباست اینکه کودکی به تو وابسته باشه و مراقبش باشی

برا من میخواین چه کادویی بخری !!

از خدا از ته دل میخوام که سالم باشی ومن اون روزای کنار تورو یادم میاد

از بانوی مهربانی حضرت فاطمه (س) میخوام تو و مارا شفاعت کنه از خدا بخواد که سالم و صالح بیای پیشمون اگه دختر باشی همچون ایشان عفیف پاکدامن و دارای صفات زن پسندیده باشی واگر هم پسر باشی همچو حضرت علی (ع) مزین به صفات ایشون باشی

عید تو هم مبارک کوچولوی من روز یک شنبه هم  سه ماهت کامل میشه خدا رو شکر وپا میزاریم به مرحله جدیدی از بارداری وززندگی جنینی تو

فدای تو مامان الهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)