پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

23 هفته و5 روز و ماه مبارک رمضان خدایا مارا از نعمات این ماه بهره مند کن

1391/5/4 14:44
نویسنده : الهام
278 بازدید
اشتراک گذاری

23 هفته و 5 روز نی نی من

امروز هم اولین روز از ماه مبارک رمضان بود ومن امسال به خاط تو گل پسرم نمیتونم روزه بگیریم خیلی دلم میخواد از معنویات این ماه بهره ببرم دیشب سحر بفقط بیدار شدم زیر کتری چایی رو روشن کردم وخوابیدم  بابا حمید رو امروز برا افطار تحویل گرفتم حسابی

ماه خوبیه  ماه پیش یادم میاد به چه چیزایی فکر میکردیم حالا دیگه سه نفر شدیم وبه چه چیزایی فکر میکنیم

البته من بیشتر توی فکر توام

بابا حمید جون هم سرش شلوغه فکرش مشغوله

روز 27 تیر با دوستای خانوادگی مون که یه دخمل کوچولو دارن رفتیم شمال من خیلی دلم نمیخواست به خاطر فشاری که بهم می اومد وگرمای هوا و این که میخواستم این روزا مشهد باشم تهنای تنها

ولی رفتیم و 4 روز سفرمون طول کشید تو هم کمتر تکون میخوردی

الان داره سحری آماده میشه قرمه سبزی ومتو وول وول میکنی معدم خیلی بزرگ شده آخه خیلی شکمویی کردم بابابا جون افطاری خوردم وهمش در حال خوردن بودم

تو نمیدونم چرا این همه به معده ام فشار میاری تازه توی سفر موقع خواب حسابی نفسم تنگ مشد و بابا رو از خودم دور میکردم آخه بابا خیلی بدنش هم داغه طبیعتا...

خلاصه پسر من 5 ماه و 10 روز سن داره دیگه مردی شده

لباساش رو هم از کمدمون آویزون کردم تا همیشه برم ببینم عضو کوچولوی خونمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)