پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

28 هفته و3 روز و کلی خاطره از گذشته

1391/6/11 21:54
نویسنده : الهام
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام مامانی پسر گلم

خیلی وقته به وبلاگ سر نزدم یه مدت مشهد بودم از نیمه ماه رمضان تا یه هفته بعد عید فطر

شبهای ماه رمضون هم که تو خوب بیدار میشدی سحرخیز بودی قربونت برم من شبهای قدر هم مشهد بودم

توی این مدت یعنی

از 3/5 ماهگی تا 5/5 ماهگی  6 کیلو

از 5/5 تا 6/5 ماهگی هم 6 کیلو

در مجموع 12 کیلو

همین هم باعث میشد فشارم بالا بره باید مراقب باشم این 2 ماه و نیم باقیمونده رو اضافه نشه وزنم

خبر خیلی خیلی خوش قبولی بابا حمید در دکترا و من هم حوزه قبول شدم هورااااااااا

مامان بزرگ هم سیسمونی رو شروع کرده وخریده ومقداریشو با خودمون آوردیم مامانی خوش سلیقه

این خلاصه ای از اتفاقات گذشته بود به زودی میام مفصل مینویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)