پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

من وبابا وپسری وآنچه گذشتتتتتتتتتت

1392/2/2 17:46
نویسنده : الهام
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به بوی خوش بهار

پارسای دردانه ما امروز 5 ماه و دوروزه است درخواب ناز عصر گاهی

خیل وقته نیومدم وچیزی ننوشتم آخه من بیشتر با پارسا وشیرین کاری هاش درگیرم

نازنازی من از دوماهگی پسر آ روم وسر به راهی شده دل دردای شبانه رو نداره کلی اتفاقات کوچیک وبزرگ افتاده که برام مهم بوده از را ه افتادن اب دهان و ختنه  و..

برای یه مادر تک تک لظه های رشد نی نی شیرین وخاطره انگیزه

برای همین من همه جوره این لحظه هارو ثبت کردم

2 ماهگی پارسا پسر دوربین خریدیم ومن یه دفترچه برای ثبت خاطرات در نظر گرفتم [خیلی جدی ورسمی مینویسم  انگار مقاله است! گوشم هم همش تیزه تا صدای پارسا رو بشنوم که بلههههههههه ،بیدار شدن آقا پسر] ....

میرم معطلش نذارم جگرمو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)