پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

من یه مامانم

1392/2/4 1:58
نویسنده : الهام
167 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من چه نعمت بزرگی دارم شکر میکنم

امشب با پارسای دل رفتیم دیدن نینی تازه دنیا اومده عمو حامد وخاله زهرا که 26 فروردین اومده دنیا اسمش هم طاها هست پسری چه کرد اونجا نق که میزد وبوف بوف میکرد وکلی اب دهنشو بیرون میزد با بودف بوف کردناش

اخر شب هم موقع خواب با چراغ قوه دوربین بابایی سایه بازی کردیم سایه دستمو شکل سگ میکردم  سایه قندون مجسمه دو تا قو  ، سایه عینکم وبالاخره موهام که خیلی دوست داره با دیدنش هم قاه قاه زد منم دلم غش رفت جان دلم چشماش ریز میشه وقتی میخنده

دیروز هم وقت نماز گذاشتمش روبرو روی تشک بازی تا دلش نگیره گریه نکنه بعد بازی خسته شد وتا 3 متر به سمت من نزدیک جانمازم غلطید..

روز به روز داره بزرگ تر میشه وخواستنی تر از همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)