پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

برف و باران و رنگین کمان

1390/10/12 16:02
نویسنده : الهام
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

بین همه زیبایی های این دنیا، که خدا ارزانی داشته بر ما ، من عاشق برف و بارانم

والبته رنگین کمان که شادی بارش باران را صد برابر میکنه و برف بازی که کوچیک و بزرگ نمیشناسه

همه طبیعت زیباست ولی من زاده فصل زمستان ، برف ، باران و رنگین کمان  رو خیلی بیشتر ازهمه دوستدارم

خوش به حال ما با داشتن این همه نعمت ، برف و باران فقط دیدنی نیست لمس کردنیه

وقتی بارون میاد

خیلی ها به زمین نگاه میکنند و توی دلشون غر میزنن که این بارون رفت و آمد رو مختل میکنه سعی نمیکنن ازش لذت ببرند

و لی من فقط به آسمون و اونجایی که مبدآ بارونه نگاه میکنم به شفافیت آب بارون و فکر میکنم  به استجابت دعا در هنگام باران!

کجا از رنگین کمون قشنگ تر دیدین ؟!

وقتی که آسمون رو رنگارنگ میکنه

نقش ونگارش مثل آرامش بعد گریه کردنه

خدای من نقاش و خالق زیبایی هاست

خدای من ستودنی ست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه(دوست نی نی سایتی)
12 دی 90 14:04
با سلام.الهام جان وبلاگ زیبایی ساختی. واقعا بهت تبریک میگم به خاطر این جمله های زیبا.خیلی زیبا بود.احسنت.
hastu
13 بهمن 90 17:07
وای که چه قشنگ این زیبایی ها رو توصیف کردی...... نعمت های خدا که ما توی آشفتگی های خودمون هیچ کدومشو اینطوری نمیبینم خدایا شکرت........