پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

الهی به امید تو نه به امید خلق روزگار

1390/10/18 12:27
نویسنده : الهام
346 بازدید
اشتراک گذاری

به نام تو آغاز میکنم که بهترین سراغاز است

امید من به توست تویی که بهترین شنونده و بهترین یاری دهنده هستی

چگونه این امید را به تصویر بکشم ؟!

چرا که امید هیچگاه به چشم درک نمیشود و بلکه با جان ودل قابل درک است و آنگاه  میتوان به آن پی ببری که در سخت ترین شرایط و در هجوم اضطراب ها ، وجود بزرگترین قدرت را حس کنی

خدای من وقتی با تو درد دل میکنم بیم این ندارم که سرزنشم کنی یا در خاطرت حقیر شوم.

تو باوجود همه نا فرمانی های من چه زود منو را در آغوش میگیری و چه زود راضی میشوی!

تورا به تمامی اسماء حسنایت و ائمه اطهار  قسمت میدهم مرا آنی و کمتر از آنی به خودم وامگذار مرا و همه بندگانت را عاقبت به خیر بگردان

کمکم کن تا ایینه تمام نمای صفات تو با باشم که همه خیر است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانا
23 دی 90 22:44
وبلاگت باحال بود الهام جون خوشم امد چه عکس مهر مادری قشنگی داری ..امیدوارم نی نیت زود بیاد