پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

کتاب بخونیم با هم دیگه

1390/10/21 19:22
نویسنده : الهام
324 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

من یار مهربانم
دانا و خوش زبانم

گویم سخن فراوان
با آن که بی زبانم
پندت دهم فراوان 

من یار پند دانم
من دوستی هنرمند
با سود و بی زیانم
از من مباش غافل
من یار پند دانم

 

 

 

 

خوشکل من ،اونروزی داشتی کتاب میخوندی به من هم یاد دادی تا برم کتاب بخونم آفرین به کودک باهوش من ، مامانی برات کتاب قصه خریده وقتی هم که بیای برات هر کتابی بخوای میخره

باید کتاب بخونی تا باسواد بشی، مدرسه هم که بری با کلی از چیزهای این دنیا آشنا میشی

دایی جون علی خیلی عجله داره تا زودی برسه به بالا بالا ها، تو و دایی جون باید بدونین که باید پله پله برین بالا کلاس اول بعد دوم و ...

بابایی میگه دایی علی جونت خیلی باهوشه و من هم میگم بابابییت زرنگه خدا کنه تو به بابا جونت بری

بابا جونت این روزا قراره  جشن فارغ التحصیلی شون رو بگیرن با افتخارات بزرگی که این مدت با تلاش بابایی بدست اومده  و قراره لباس خوشکلی بپوشه که میگن شکل لباسابو علی  سینا دانشمند بزرگ ایرانیه

دایی علی جونت هم دوست داره زودی این لباسو بپوشه اما خیلی عجله داره اون میخواد مهندس هوا فضا بشه بره فضا !!

 

اللهم أخرجنی من ظلمات الوهم و أکرمنی بنور الفهم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آینده
20 دی 90 16:32
سلام با اجازه یه سری به وبلاگت زدم جالب بود . خوشحال میشم اگه به وبلاگ نی نی منم که معلوم نیست کی میاد بیای و نظر بدی