پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

اولین غذای پسرگلمون --فرنی مامان پز

1392/2/31 18:46
نویسنده : الهام
422 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

شکر خدا تو 6 ماهه شدی وغذا خور (29 اردیبهشت)

قبل تر ها هم میل زیادی به غذا داشتی ولی به توصیه پزشکت دکتر مزینانی که خیلی ازشون ممنونم ومدیونم بهشبرای تشویق به تغذیه با شیر مادر) تا 6 ماهگی صبر کردیم

تو هم وزنت خوب بوده نیاز نبود زوتر شروع بشه غذای کمکی

فدای تو با اون اشتهات امروز که روز ذدوم غذادادنت بود بشقابو میقاپیدی منم دلم میخواد بیشتر بدم بهت اما نمیشه دیگه!!!

عکسای بالا هم که جشن سه نفره من ونو وبابا جونه که اسم جشن بود"جشن غذا"

اون گاوه هم تو عکس سرش دیده میشه ارگ هست که برامون آهنگ میزد

توی عروسکات صندلی بادی وخانم مرغ غرغروت رو خیلی دوس داری

نوش جونت پسر طلا این عکس بین همه عکسات مرتب بودی بقیه حمله ور بودی به غذا      چون دلم دده

 

دعای ما بعد خوردن غذا

خدایا شکرت

خدای من همون طور که بابایی برامون غذای حلال میاره من هم میخوام درآینده روزی حلال به دست بیارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

pooyan
31 اردیبهشت 92 18:28
آخییییییییییییییی چه ناناز
فاطمه (مامان محمد سجاد)
1 خرداد 92 15:11
وای وای چه جوجه ای. ما علی رغم توصیه های خانم دکتر زودتر شروع کردیم به دادن غذا که البته بعدش پشیمون شدیم. چون شکم پسرم به هم ریخت حسابی. حالا دوباره غذاشو قطع کردم تا 6 ماهش پر بشه

سلام عزیزم خوب کردین بچه ها عادت ندارن به غذای کمکی زودتر از 6 ماه پارسا چند باری از سر حواس پرتی ما پرتقال خورده بود یه بار هم نون یه بار هم خامه تو دهنش گذاشتن دوستان!!
حالش بد بود اون روزا



مامان زهرا
2 خرداد 92 2:21
مرمر
3 خرداد 92 3:12
نوش جونت گل من ایشالله گوشت بشه بچسبه به تنت