پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دست کوچولو پا کوچولو

روز اول تولد همه عشق پارسای بی ادعا-- یادش بخیر قربون نگاهت پسرم کاش دوباره اون روز برمیگشت

1392/3/3 23:52
نویسنده : الهام
426 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام

الان آقا پارسا لالا کرده  بعد یه حموم گرم

ما دیگه کولاک کردیم یهو عکسای پارسای دلبر را رو میکنیم

این عکس رو از روی فیلم موقع تولدت گرفتم پوست بدنت خیلی پوسته شده بود به خاطر ساعتها طول کشیدن زایمان(هم اتاقیمون زحمت چرب کردن با روغن بچه رو کشیدند--هنوز وقتی روغن بدنت رو بو میکنم یاد اون روز به یاد ماندنیو تکرار نشدنی میافتم)

مامان بزرگ عزیز این فیلم ها رو میگرفت دستش درد نکنه از 10 روز مانده به تولدت وتا دوهفتگیت پیشم بود شب بیداری ها کشید نیمه های شب تو رو بغلم میداد تا شیر بدم چند روزی هم که بینارستان بستری بودم برای عفونت بعد زایمان اذیت شد زحمتاش رو نمیتونم جبران کنم

تازه بعد دوهفتگیت به اتفاق مامان بزرگرفتیم مشهد با قطار اونجا هم تا یه ماهگیت موندگار شدیم وتو گل پسری 1 کیلو گرم وزن گرفتی تو خونه مامان بزرگ و بابا بزرگی

 

شاید اولین نی نی باشی که همه وسایل نقلیه رو امتحان کرده ودر سفر بوده ماه اول زندگیشو ههه

باقطار   تهران -مشهد 13 روزگی

با هواپیما    مشهد -تهران 1 ماهگی

با ماشین خودمون        1 ماه یک هفتگی تهران مشهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 19:22
خداااااااااا جونم قربون جوجه كركيت برم من
فاطمه (مامان محمد سجاد)
1 خرداد 92 15:13
تازه ناراحتی مامانتو وقتی داشتی ناله می کردی ندیدی. خدا مامان هارو حفظ کنه. ایشالا هیچ مادری هم ناراحتی بچه اش رو نبینه

اره عزیزم هنوز هم غصه منو میخوره. یادم نبود اون روز دردناک رو که همش دلم میخواست از بیمارستان فرار کنم
مرمر
3 خرداد 92 3:11
خدا حفظش کنه